مطالب

Mostbet ilə 24/7 müştəri dəstəyi xidmətləri və əlaqə imkanları

Les avantages des bonus sans mise pour attirer les nouveaux joueurs en ligne

حمایت سخنگوی سازمان معلمان ایران از بیانیه کانون صنفی معلمان

بیایید روز معلم را نه به یک روز “نمادین” بلکه  به نقطه آغازی برای “همصدایی و اقدام جمعی” تبدیل کنیم

Explorer les types de jeux d’argent disponibles dans les casinos en ligne

  • ورود به سایت
  • عضویت
جمعه آذر ۱۴, ۱۴۰۴
  • صفحه اصلی
  • اخبار
    • اخبار استانها
  • سازمان
    • واحدهای ده گانه
      • واحد مالی پشتیبانی
      • واحد آموزش
      • واحد اجتماعی
      • واحد پژوهش ونوآوری
      • واحد توسعه و تشکیلات
      • واحد جوانان و دانشجویی
      • واحد حقوقی
      • واحد رسانه وارتباطات
      • واحد طرح وبرنامه
      • واحد سیاسی
    • اساسنامه و مرام‌نامه
    • جلسات شورای مرکزی
    • اطلاعیه‌های سازمان
    • بیانیه‌ها
    • معرفی اعضای ارکان سازمان
    • فرم عضویت در سازمان
  • گفتگو
  • گزارش
  • یادداشت
  • دیدگاه
  • تشکل ها
  • گالری
    • گالری تصاویر
    • گالری فیلم
  • انتخاب سردبیر
  • باشگاه معلمان
  • پیشخوان روزنامه ها
یادداشت

آموزش‌وپرورش و قصه تکراری بی‌کسی

مهر ۱۸, ۱۴۰۰ 406 0نظر
image_pdfimage_print

ابوالقاسم صفدری

 عضو شورای سازمان معلمان خراسان شمالی 

افتادن وزیر آموزش‌وپرورش از کابینه پیشنهادی رئیس‌جمهور، فقط افتادن یک‌وزیر نبود. با افتادن او، وزارت متبوع و به تبع‌آن سال تحصیلی جدید هم از یک «شروع درست» افتاد. سالی که پارسال حتی زودتر از اول مهر شروع شد، امسال باگذشت بیش از دو هفته هنوز حتی شروع درستی نداشته است! نشان به آن نشان که سامانه آموزشی «شاد» که پایه تمام فعالیت‌های آموزش‌وپرورش در ایام کروناست، هنوز به‌طورجدی حتی راه‌اندازی نشده است. درست است که نسخه جدید این سامانه از آغاز سال تحصیلی در دسترس است، اما باگذشت دو هفته هنوز کلاس‌ها، معلمان و دانش‌آموزان را به‌طور رسمی و سیستماتیک نمی‌شناسد و همه آن‌ها به‌صورت «دستی» و توسط مدیران مدارس تعریف‌شده‌اند. معنی این حرف آن است که به‌عنوان‌مثال یک معلم ابزارهای تخصصی تدریس مجازی (مثل ارائه تکلیف، آزمون هوشمند و …) را هنوز در اختیار ندارد! و فقط یک استفاده حداقلی (در حد ارسال و دریافت مطلب) از سامانه دارد؛ آن‌هم با سرعت لاک‌پشتی و آزاردهنده سال قبل!درحالی‌که همه عناصر آموزشی در سال تحصیلی جدید منتظر در اختیار گرفتن یک شاد چابک‌تر، کم‌نقص‌تر و توانمندتر از سال قبل بودند، این وضعیت موجی از ناامیدی و دلسردی را بین اهالی آموزش‌وپرورش راه انداخته است.

با توجه به اینکه مهر و خرداد حساس‌ترین ماه‌های یک سال آموزشی هستند، خواسته عاجل این روزهای معلمان از رئیس‌جمهور جدید و مجلس همسویش آن است که با انتخاب هرچه زودتر یک وزیر کارآمد، مجرب و جسور علاوه بر رفع موانع آموزشی مذکور، با پیگیری و به‌سرانجام رساندن مطالبات مهم رتبه‌بندی و همترازی هیئت‌علمی (که از آغازین ماه‌های بهار امسال کلید آن زده‌شده است)، فرهنگیان و به‌تبع آن دانش‌آموزان را در مسیر یک سال آموزشی «شاد» و پربرکت قرار دهد.

منبع:روزنامه رسالت 18 مهرماه 1400 خورشیدی

مطلب قبلی
مطلب بعدی

ارسال دیدگاه Cancel reply

You must be logged in to post a comment.

دسته بندیهای مطالب
  • اخبار 638
  • اخبار استانها 19
  • اساسنامه - مرامنامه 4
  • اطلاعیه‌های سازمان 4
  • انتخاب سردبیر 426
  • اندیشه 152
  • بیانیه‌ها 33
  • پیشخوان روزنامه ها 1
  • تجربه معلمی 25
  • تشکل ها 9
  • تعلیم و تربیت 12
  • جلسات شورای مرکزی 2
  • دسته‌بندی نشده 129517
  • دیدگاه 1003
  • سازمان 1
  • سازمان 23
  • کتاب 10
  • گزارش 326
  • گفتگو 316
  • معرفی اعضای ارکان سازمان 9
  • واحد آموزش 1
  • واحد اجتماعی 1
  • واحد توسعه و تشکیلات 2
  • واحد رسانه وارتباطات 2
  • واحد سیاسی 1
  • واحدهای سازمان معلمان 1
  • یادداشت 235

آخرین مطالب

See below to find the best internet casino advice bonuses

آذر ۱۴, ۱۴۰۴

Book of Ra Kostenlos Spielen bloß Registration 2025

آذر ۱۴, ۱۴۰۴

Ideas on how to maximize your on line Canada casino

آذر ۱۴, ۱۴۰۴

Was auch immer Vorhut online vortragen Kostenlos & bloß Registrierung

آذر ۱۴, ۱۴۰۴


سازمان معلمان ایران سازمان معلمان ایران

دسته بندیها

اخبار
اخبار استانها
سازمان
گفتگو
گزارش
یادداشت
دیدگاه
تشکل ها
انتخاب سردبیر
باشگاه معلمان
پیشخوان روزنامه ها

دسترسی ها

وزارت آموزش و پرورش
شورای عالی انقلاب فرهنگی
مجلس شورای اسلامی
پایگاه اطلاع رسانی دولت
انجمن اسلامی معلمان ایران
کانون صنفی معلمان ایران
مجمع فرهنگیان ایران اسلامی

شبکه های اجتماعی

© Copyright 2025. All rights reserved.