مطالب

Mostbet ilə 24/7 müştəri dəstəyi xidmətləri və əlaqə imkanları

Les avantages des bonus sans mise pour attirer les nouveaux joueurs en ligne

حمایت سخنگوی سازمان معلمان ایران از بیانیه کانون صنفی معلمان

بیایید روز معلم را نه به یک روز “نمادین” بلکه  به نقطه آغازی برای “همصدایی و اقدام جمعی” تبدیل کنیم

Explorer les types de jeux d’argent disponibles dans les casinos en ligne

  • ورود به سایت
  • عضویت
شنبه آذر ۱۵, ۱۴۰۴
  • صفحه اصلی
  • اخبار
    • اخبار استانها
  • سازمان
    • واحدهای ده گانه
      • واحد مالی پشتیبانی
      • واحد آموزش
      • واحد اجتماعی
      • واحد پژوهش ونوآوری
      • واحد توسعه و تشکیلات
      • واحد جوانان و دانشجویی
      • واحد حقوقی
      • واحد رسانه وارتباطات
      • واحد طرح وبرنامه
      • واحد سیاسی
    • اساسنامه و مرام‌نامه
    • جلسات شورای مرکزی
    • اطلاعیه‌های سازمان
    • بیانیه‌ها
    • معرفی اعضای ارکان سازمان
    • فرم عضویت در سازمان
  • گفتگو
  • گزارش
  • یادداشت
  • دیدگاه
  • تشکل ها
  • گالری
    • گالری تصاویر
    • گالری فیلم
  • انتخاب سردبیر
  • باشگاه معلمان
  • پیشخوان روزنامه ها
 نقد و نظر ی بر مقاله تربیت و امنیت محمد داوری
دسته‌بندی نشده

نقد و نظر ی بر مقاله تربیت و امنیت محمد داوری

اردیبهشت ۲۵, ۱۴۰۱ 297 0نظر
image_pdfimage_print

محمدرضا نبیئی

هنگامی که اهل فرهنگ زبان در کام باشند و در بازداشت بسر برند و زیر تیغ تیز اخراج یا تهدید به اخراج قرار گیرند.
هنگامیکه فرهنگیان سالها و بارهاست غم معیشت را کف خیابان فریاد میزنند و گوش شنوایی نیست.
بهدسختی میتوان حضور سرهنگان را حمل بر اهمیت و اولویت تعلیم و تربیت فرض کرد .
حضور نظامیان در مدارس با یونیفورم یا بدون یونیفورم نگاه از موضع بالای نظامیان به جامعه فرهنگی است اگر فرهنگ و تعلیم و تربیت در صدر نشسته باشد این فرهنگیان اند که بایستی به عنوان استاد و مدرس سبک زندگی ، مشاور و روانشناس ، باز خوان حقوق شهروندی و هنجار پذیری اجتماعی، مباحث مشارکت جمعی و تقویت روح جمعی ، استحکام نهاد خانواده و….در مراکز نظامی حضور پیدا نموده و تدریس کنند .
اینجاست که میتوان از تقدم تربیت بر امنیت و اولویت کار فرهنگی بر کار سرهنگی،و پیشتاز بودن امر اموزش بر امور نظامی گری سخن گفت.
آنقدر سطح انتظارات و توقعات جامعه فرهنگی نادیده گرفته شده و امر تعلیم و تربیت به حاشیه رانده شده است که مشعوف از حضور نظامیان در مدارس صرفا برای تقدیر لفظی و صوری از متولیان فرهنگی شده ایم.
اقدام به تقدیر بیانگر نگاه بالادستی بر پایین دستی است بر عکس این حالت اگر اتفاق افتاد که جامعه فرهنگی و متولیان تربیتی از نظامیان بخاطر رفتاری اجتماعی، فرهنگی و علمی در خور و شایسته تقدیر کنند اهمیت تربیت را در ذهن متبادر میسازد.

گویند :درجه دار استوار دومی در ارتش پهلوی بعد از گرفتن سلام نظامی از سربازان، هنگام تنفس کلاه خودر را بر علمکی آویزان میکرد تا زیردستان حضور او را بالای سر حاضر و ناظر ببینند و خود را آزاد و یله احساس نکنند.
همه جریانها در طول تاریخ ، نفود و تسلط بعدی خود را با تکریم و تعظیم و تحسین و تحبیب و بزرگداشت جامعه هدف شروع کرده اند.

#اختصاصی سخن معلم

مطلب قبلی
مطلب بعدی

ارسال دیدگاه Cancel reply

You must be logged in to post a comment.

دسته بندیهای مطالب
  • اخبار 638
  • اخبار استانها 19
  • اساسنامه - مرامنامه 4
  • اطلاعیه‌های سازمان 4
  • انتخاب سردبیر 426
  • اندیشه 152
  • بیانیه‌ها 33
  • پیشخوان روزنامه ها 1
  • تجربه معلمی 25
  • تشکل ها 10
  • تعلیم و تربیت 12
  • جلسات شورای مرکزی 2
  • دسته‌بندی نشده 130357
  • دیدگاه 1003
  • سازمان 23
  • سازمان 1
  • کتاب 10
  • گزارش 326
  • گفتگو 316
  • معرفی اعضای ارکان سازمان 9
  • واحد آموزش 1
  • واحد اجتماعی 1
  • واحد توسعه و تشکیلات 2
  • واحد رسانه وارتباطات 2
  • واحد سیاسی 1
  • واحدهای سازمان معلمان 1
  • یادداشت 235

آخرین مطالب

Few days 10 Fantasy Football Responses & Wounds + Early

آذر ۱۵, ۱۴۰۴

Temporary Condition profile from nagaland PDF 40 super hot slot

آذر ۱۵, ۱۴۰۴

The brand new Number out of Hackensack, New casino at

آذر ۱۵, ۱۴۰۴

An informed campgrounds close Santa Abu King login app download

آذر ۱۵, ۱۴۰۴


سازمان معلمان ایران سازمان معلمان ایران

دسته بندیها

اخبار
اخبار استانها
سازمان
گفتگو
گزارش
یادداشت
دیدگاه
تشکل ها
انتخاب سردبیر
باشگاه معلمان
پیشخوان روزنامه ها

دسترسی ها

وزارت آموزش و پرورش
شورای عالی انقلاب فرهنگی
مجلس شورای اسلامی
پایگاه اطلاع رسانی دولت
انجمن اسلامی معلمان ایران
کانون صنفی معلمان ایران
مجمع فرهنگیان ایران اسلامی

شبکه های اجتماعی

© Copyright 2025. All rights reserved.