مطالب

Mostbet ilə 24/7 müştəri dəstəyi xidmətləri və əlaqə imkanları

Les avantages des bonus sans mise pour attirer les nouveaux joueurs en ligne

حمایت سخنگوی سازمان معلمان ایران از بیانیه کانون صنفی معلمان

بیایید روز معلم را نه به یک روز “نمادین” بلکه  به نقطه آغازی برای “همصدایی و اقدام جمعی” تبدیل کنیم

Explorer les types de jeux d’argent disponibles dans les casinos en ligne

  • ورود به سایت
  • عضویت
شنبه آذر ۱۵, ۱۴۰۴
  • صفحه اصلی
  • اخبار
    • اخبار استانها
  • سازمان
    • واحدهای ده گانه
      • واحد مالی پشتیبانی
      • واحد آموزش
      • واحد اجتماعی
      • واحد پژوهش ونوآوری
      • واحد توسعه و تشکیلات
      • واحد جوانان و دانشجویی
      • واحد حقوقی
      • واحد رسانه وارتباطات
      • واحد طرح وبرنامه
      • واحد سیاسی
    • اساسنامه و مرام‌نامه
    • جلسات شورای مرکزی
    • اطلاعیه‌های سازمان
    • بیانیه‌ها
    • معرفی اعضای ارکان سازمان
    • فرم عضویت در سازمان
  • گفتگو
  • گزارش
  • یادداشت
  • دیدگاه
  • تشکل ها
  • گالری
    • گالری تصاویر
    • گالری فیلم
  • انتخاب سردبیر
  • باشگاه معلمان
  • پیشخوان روزنامه ها
 نقد و بررسی متن منشتر شده کارشناسان حوزه آموزش وپرورش با حضور هادی خانیکی
اخبار

نقد و بررسی متن منشتر شده کارشناسان حوزه آموزش وپرورش با حضور هادی خانیکی

دی ۴, ۱۴۰۲ 224 0نظر
image_pdfimage_print

با حضور اعضای سازمان معلمان صورت گرفت

متن منتشر شده ای که با محوریت سیدمحمد خاتمی و مشارکت حدود پنجاه تن از صاحب نظران و کنشگران حوزه آموزش و پرورش تهیه و چند روز پیش منتشر شده است ،با حضور هادی خانیکی یکی از افراد موثر در تهیه این متن با میزبانی سازمان معلمان ایران مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که دو شنبه چهارم دی ماه بصورت غیرحضوری انجام گرفت، دبیرکل و تعدادی از اعضای شورای مرکزی و برخی از مسئولان شعب استانی و اعضای این تشکل مدنی در استان های مختلف حضور داشتند. در این جلسه دکتر هادی خانیکی به تشریح فرایند تدوین این متن پرداخت و آن را یکی از خروجی های مورد نظر با محوریت رئیس جمهور دوره اصلاحات دانست که در چندین جلسه و با مشارکت چند دسته از جمله تشکل های معلمی تهیه و تدوین گردید.

در ادامه این نشست اعضای سازمان پرسش هایی را در مورد فرایند تدوین متن مطرح کردند و نسبت به آن نقدهایی را ارایه نمودند که دکتر خانیکی توضیحاتی را ارایه کرد و برخی از نقدها را پذیرفت و پیشنهاد مدیریت ادامه دریافت نظرات اصلاحی و تکمیلی را مورد استقبال قرار داد.

در بخش دیگری از این جلسه محتوای متن مورد بررسی قرار گرفت و نقدهای جدی به آن وارد شد که دکتر خانیکی ضمن اعلام اینکه شخص وی نقش تسهیل گر داشته افزود؛ جمع تدوین کننده آماده پذیرش نظرات و نقدها می باشد و از اعضای سازمان هم خواست جمع بندی خود را ارایه کنند.

گفتنی است سازمان معلمان ایران در نظر دارد پیرامون این متن که آن را فرصتی برای گفت و گو پیرامون یک نظام آموزشی توسعه محور می داند جلسات داخلی و عمومی و فعالیت های رسانه ای خواهد داشت تا به تقویت گفتمان مطالبه گری در حوزه آموزش یاری رساند.

مطلب قبلی
مطلب بعدی

ارسال دیدگاه Cancel reply

You must be logged in to post a comment.

دسته بندیهای مطالب
  • اخبار 638
  • اخبار استانها 19
  • اساسنامه - مرامنامه 4
  • اطلاعیه‌های سازمان 4
  • انتخاب سردبیر 426
  • اندیشه 152
  • بیانیه‌ها 33
  • پیشخوان روزنامه ها 1
  • تجربه معلمی 25
  • تشکل ها 10
  • تعلیم و تربیت 12
  • جلسات شورای مرکزی 2
  • دسته‌بندی نشده 130314
  • دیدگاه 1003
  • سازمان 23
  • سازمان 1
  • کتاب 10
  • گزارش 326
  • گفتگو 316
  • معرفی اعضای ارکان سازمان 9
  • واحد آموزش 1
  • واحد اجتماعی 1
  • واحد توسعه و تشکیلات 2
  • واحد رسانه وارتباطات 2
  • واحد سیاسی 1
  • واحدهای سازمان معلمان 1
  • یادداشت 235

آخرین مطالب

Totally Days casino bonus withdrawal rules free Fruits Shop Slot

آذر ۱۵, ۱۴۰۴

Santa Paws casino no deposit BetPrimeiro reputation: Fool around with

آذر ۱۵, ۱۴۰۴

Big Many nyerőgép, amit áttekintesz, és extra előnyöket is kaphatsz

آذر ۱۵, ۱۴۰۴

MotoGP: Statisztikák az Estrella Galicia előtt 0,0 Spanyolország hatalmas díja

آذر ۱۵, ۱۴۰۴


سازمان معلمان ایران سازمان معلمان ایران

دسته بندیها

اخبار
اخبار استانها
سازمان
گفتگو
گزارش
یادداشت
دیدگاه
تشکل ها
انتخاب سردبیر
باشگاه معلمان
پیشخوان روزنامه ها

دسترسی ها

وزارت آموزش و پرورش
شورای عالی انقلاب فرهنگی
مجلس شورای اسلامی
پایگاه اطلاع رسانی دولت
انجمن اسلامی معلمان ایران
کانون صنفی معلمان ایران
مجمع فرهنگیان ایران اسلامی

شبکه های اجتماعی

© Copyright 2025. All rights reserved.