مطالب

Mostbet ilə 24/7 müştəri dəstəyi xidmətləri və əlaqə imkanları

Les avantages des bonus sans mise pour attirer les nouveaux joueurs en ligne

حمایت سخنگوی سازمان معلمان ایران از بیانیه کانون صنفی معلمان

بیایید روز معلم را نه به یک روز “نمادین” بلکه  به نقطه آغازی برای “همصدایی و اقدام جمعی” تبدیل کنیم

Explorer les types de jeux d’argent disponibles dans les casinos en ligne

  • ورود به سایت
  • عضویت
شنبه آذر ۱۵, ۱۴۰۴
  • صفحه اصلی
  • اخبار
    • اخبار استانها
  • سازمان
    • واحدهای ده گانه
      • واحد مالی پشتیبانی
      • واحد آموزش
      • واحد اجتماعی
      • واحد پژوهش ونوآوری
      • واحد توسعه و تشکیلات
      • واحد جوانان و دانشجویی
      • واحد حقوقی
      • واحد رسانه وارتباطات
      • واحد طرح وبرنامه
      • واحد سیاسی
    • اساسنامه و مرام‌نامه
    • جلسات شورای مرکزی
    • اطلاعیه‌های سازمان
    • بیانیه‌ها
    • معرفی اعضای ارکان سازمان
    • فرم عضویت در سازمان
  • گفتگو
  • گزارش
  • یادداشت
  • دیدگاه
  • تشکل ها
  • گالری
    • گالری تصاویر
    • گالری فیلم
  • انتخاب سردبیر
  • باشگاه معلمان
  • پیشخوان روزنامه ها
 عباس عبدی در کلاب هاوس سازمان از دو گانه تجمع و تعامل گفت
اخبار

عباس عبدی در کلاب هاوس سازمان از دو گانه تجمع و تعامل گفت

دی ۱۰, ۱۴۰۰ 505 0نظر
image_pdfimage_print

چهارشنبه گذشته کلاب هاوس سازمان معلمان میزبان عباس عبدی بود و این روزنامه نامه نگار که در واکنش به تجمع های اعتراضی معلمان سلسله یادداشت های را در روزنامه اعتماد منتشر کرده بود با حضور در جمع فعالان تشکل های معلمی ضمن ارائه بحثی پیرامون دو گانه تجمع و تعامل و مهم و حیاتی خواندن این دو مقوله نظرات خود را در تحسین و نقد فعالیت های اعتراضی بیان کرد، نظراتی که واکنش های فعالان را برانگیخت. واکنش هائی که بخشی از سخنان او را غیرمنتظره و قابل تحسین و بخشی از سخنان او را مورد نقد داستند بویژه واکنش محمد حبیبی سخنگوی کانون صنفی معلمان که قابل توجه و تامل بود.

در این گفت و گوی کلاب هاوسی که با حضور طاهره نقی ئی دبیرکل و مدیریت محمد داوری سخنگوی این تشکل و اجرای محمود صفدری عضو شورای مرکزی و مسئول سازمان معلمان ایران و غزل لطفی یکی از روزنامه نگاران حوزه آموزش و پرورش برگزار شد، نخست دبیرکل ضمن خیرمقدم از ضرورت حضور نخبگان و فعالان سیاسی و مدنی و تحلیگران حوزه عمومی در جمع کنشگران صنفی و سیاسی معلمی سخن گفت و این امر را علاوه بر توسعه و تعمیق گفت و گو، آگاهی بخش و یک اقدام آموزشی خواند.

متن سخنان عباس عبدی نویسنده و روزنامه نگار و تحلیلگر مسائل حوزه عمومی و فعال سیاسی به زودی منتشر خواهد شد.

لازم به ذکر است چهارشنبه آینده نیز با حضور دکتر سعید مدنی جامعه شناس و محقق و نویسنده به تحلیل و بحث و گفت و گو ا زمنظر جامعه شناسانه به فعالیت ها و اعتراضات فعالان صنفی و سیاسی  و تشکل های معلمی پرداخته خواهد شد.

لینک کلاب سازمان معلمان برای پیوستن علاقمندان تقدیم می شود.

https://www.clubhouse.com/club/%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D9%85%D8%A7%D9%86-%D9%85%D8%B9%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86

مطلب قبلی
مطلب بعدی

ارسال دیدگاه Cancel reply

You must be logged in to post a comment.

دسته بندیهای مطالب
  • اخبار 638
  • اخبار استانها 19
  • اساسنامه - مرامنامه 4
  • اطلاعیه‌های سازمان 4
  • انتخاب سردبیر 426
  • اندیشه 152
  • بیانیه‌ها 33
  • پیشخوان روزنامه ها 1
  • تجربه معلمی 25
  • تشکل ها 10
  • تعلیم و تربیت 12
  • جلسات شورای مرکزی 2
  • دسته‌بندی نشده 130062
  • دیدگاه 1003
  • سازمان 23
  • سازمان 1
  • کتاب 10
  • گزارش 326
  • گفتگو 316
  • معرفی اعضای ارکان سازمان 9
  • واحد آموزش 1
  • واحد اجتماعی 1
  • واحد توسعه و تشکیلات 2
  • واحد رسانه وارتباطات 2
  • واحد سیاسی 1
  • واحدهای سازمان معلمان 1
  • یادداشت 235

آخرین مطالب

Slot Deposit QRIS 5rb: Seni Mengatur Modal dan Risiko

آذر ۱۵, ۱۴۰۴

50 Freispiele bloß Einzahlung sofortig verfügbar inoffizieller mitarbeiter 2025

آذر ۱۵, ۱۴۰۴

Online Casino Bonus ohne Einzahlung neu! 2025

آذر ۱۵, ۱۴۰۴

The actual Sheriff online Video slot, play Free which have

آذر ۱۵, ۱۴۰۴


سازمان معلمان ایران سازمان معلمان ایران

دسته بندیها

اخبار
اخبار استانها
سازمان
گفتگو
گزارش
یادداشت
دیدگاه
تشکل ها
انتخاب سردبیر
باشگاه معلمان
پیشخوان روزنامه ها

دسترسی ها

وزارت آموزش و پرورش
شورای عالی انقلاب فرهنگی
مجلس شورای اسلامی
پایگاه اطلاع رسانی دولت
انجمن اسلامی معلمان ایران
کانون صنفی معلمان ایران
مجمع فرهنگیان ایران اسلامی

شبکه های اجتماعی

© Copyright 2025. All rights reserved.